Monday 9 January 2012

Permulaan 2012

aduh.... lamanyer aku x update blog aku.. berbulan-bulan... kekandang macam malas nk ngadap pc nih.. banyak beno keje nak buat.. time nak ngadap pc jek, hubby aku lak tengah guna.. eceh, banyak no lah alasan aku...

lemabaran baru 2012 nih, aku diarahkan mengajar murid Pendidikan Khas Harapan 4. murid aku nih kira da boleh membaca sket2 lah.. tapi haru birunya kelas aku Allah aje yang tahu.. bagi yang de pengalaman mengajar murid kelas khas ni, kalo 9 orang sekelas kira da ramai sangatlah.. da macam 40 orang ramainya.. besar  saiz kelas satu bay jek.. huhu... macam nak nangis dibuatnya.. perangai lak pelbagai... ada yang x benti cakap, yang suka menjerit2, yang masalah emosi, yang x berapa nampak, tambah yang kuat mengadu... penatnyer... tapi meriah.. 
harap2, aku boleh sabar dengan dugaan yang Allah beri ni.. minat punya pasal, xpelah ilah... hadapi dengan tabah dan anggap satu cabaran hidup untuk terus maju ke depan.. amin..

No comments:

Post a Comment