Friday 13 January 2012

Si Budak Fatehah

Arini sampai jek sek, anak murid da memujuk suruh masuk kelas.. tapi tulah, mana leh sesuka nak masuk kelas coz jadual waktu sape guru yang masuk da ada.. tapi dalam hati rasa berbunga.. yelah anak murid nak belajar dengan kita, sape x seronok. hehe...

Tapi nih nak citer pasal hal semalam.. time balik tuh aku bengang sket ngan soang anak murid aku.. awal2 lagi aku da ckp kje kne siap. kalo x siap aku x bg balik. tapi dia dok meleceh2... pastu bila kengkawan dia da anto kje pada aku, dia mula gelabah.. sebuk nk aku bantu dia jawab soalan yg aku da bg tuh.. akupun marah lah.. kalo aku bg jawapan sama lah jugak dengan aku x payah bagi kje.. tupp2...dia ngamuk. trus lari ke dapur kelas than kata aku " CIKGU ILAH JAHAT!!!. XNAK KAWAN CIKGU ILAH. KAKAK BENCI CIKGU ILAH.".. dia punya nangis sampai teresak2.. oangnya dahlah cantik chinese look.. bila nangis, merah giler mukanya.. haha.. klako kan.. masa nak balik tu, langsung dia x pandang muka aku. punya lah marah sakan kat aku. kje x jugak dia siapkan.. tapi arini dia datang trus peluk aku n say sorry kat aku. dia janji xnak buat aku marah lg.. tapi yelah janji murid pendidikan khas, yok..yok... jerk.. haha... inilah citer si budak FATEHAH..kenangan yang akan aku simpan selamanya dalam hati aku..

No comments:

Post a Comment